Morgensang

Her på skolen har vi morgensang for alle hver eneste dag. Når klokken er 08:00 bevæger alle elever og lærere sig ned i vores musiksal og sidder samlet og venter på, at klokken ringer klokken 08:05 og alle bliver budt godmorgen.

Herefter synger vi to sange. Måske hører vi lidt om sangene, måske er det en ny sang, vi skal lære. Det kan være vores tre-ugers-sang. Måske er der nogle få meddelelser, eller hvis det er fredag, er der fødselsdagssang for de elever, der har haft fødselsdag den forløbne uge.

Gennem året kommer vi igennem et bredt og dejligt repertoire af danske og udenlandske sange. Årstidssange, salmer, børnesange, popsange, rocksange, bevægelsessange, folkeviser og meget mere.

Det er en dejlig måde at starte dagen på. Som forældre eller bedsteforældre er man altid meget velkomne til at være med til morgensangen. Det er der altid nogle, der er, og det er dejligt.

Morgensang1

Morgensang2