Ud af huset og bevægelse

På Tilsted Skole prioriterer vi meget at komme ud af huset, lave praktiske ting, traditioner og at få en masse bevægelse.

Listen er lang: Vi har koncerter på skolen, vi tager i teatret, i biografen, tager på ture ud i Nationalparken. Vi har taget til Elmuseet i Tange, Legohouse i Billund og koncerter i Teutonersalen. Håndbold-, svømme-, hockey- og idrætsstævner. Bueskydning. Museumsbesøg. Besøg på dyrskue og Hanstholm Havn. Vi tager ned på stranden og til havet. Venstresvingskursus.

Vi har også mange anderledes skoledage og forskellige årlige traditioner:

Lucia, motionsdag, idræts- og legedag, bagedag, dansk- og matematikfagdage, emneuger, kagebagningskonkurrence, talentsjov, elevrådsdag, skolefest, skolekomedier i 3. klasse og 6. klasse, historiedyst, decemberunderholdning, cykelprøve og meget, meget mere.

Jo, der sker meget på Tilsted skole.

Tilsted Skole:

- et godt sted at være